2021. február 6., szombat

Ezt tedd a vöröshagymával, hogy ne csípjen

E könnyfakasztó zöldségfélével Nekem is sokáig meggyült a bajom amikor darabolni kellett, pedig sokféle praktikát kipróbáltam. Aztán a neten böngészve belefutottam egy olyanba, ami tényleg működik.
Mondanom sem kell, mennyire örültem amikor kipróbáltam és bejött. Nem tudom ki hallott/olvasott erről, ki nem, de megosztom, hátha valakinek ugyanúgy megkönnyebbülést nyújt ez a módszer hagyma darabolás terén, mint ahogy Nekem.

Nagyon egyszerű dolgunk van, ha ezt a módszert választjuk, a megpucolt, megmosott hagymát alufóliába csomagoljuk, és 20-30 percre a fagyasztóba tesszük mielőtt felhasználjuk, elvileg ennyi idő bőven elég neki.

Én tovább hagytam bent a fagyasztóban, de ez azért történt, mert közben mást is elkezdtem, és azt nem fejeztem be 20-30 perc alatt. Egyébként semmi baja nem lett úgy sem, hogy hosszabb ideig maradt bent. Annyi történt, hogy nem csípett, de hát ez volt a cél. 😊

2 megjegyzés:

  1. Oh, én nem praktikázok vele, ha nagyon csíp, motyogok egy kicsit, hamar elmúlik😄 attól jó, ha erős 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem így azért kényelmesebb. Éppa hagyma aprítás volt az amit rettenetesen utáltam mindig is. Eddig. :)

      Törlés

A hozzászólások, csak moderálás után kerülnek megjelenítésre!